جاذبه های دیدنی هند
نوشته شده توسط : mali

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشورهند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تور هند تعطیلات اردیبهشت 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ساحل گوا وسيع ترين ساحل و مركز تفريحي كشور هند است. گوا سواحلي طولاني فوق العاده زيبا با آفتابي درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود.در تمام ساحل اين منطقه انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري ، شنا، ماهيگيري و ... ارائه مي شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگيل بسيار زيبايي در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری گواست.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

 

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند





:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی هند,مناطق دیدنی هند,جاذبه های گردشگری هند,دیدنی های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: